stojnice, belvedere Svet24.si

Foto: Prodajalci okupirali istrske ceste, stojnice...

mladič srne trava Svet24.si

Foto: Za varnost živali na travinju je mogoče ...

1701200126-dsc6052-01-1701200060836 Necenzurirano

Konflikt interesov? Nov zakon po željah glavnega ...

peter gregorcic sr Reporter.si

Peter Gregorčič igra Janševo igro: glavni cilj ...

anamarija lampic nico gross af Ekipa24.si

Slovenska zvezdnica z ostro kritiko smučarske ...

Poleg britanskega škandala, Rebel razkriva tudi druga sporna povabila, vključno z 2-milijonsko ponud Odkrito.si

Kraljeva družina - Orgije in droga na zasebnih ...

parfumi Ekipa24.si

Kamera ujela znanega in uglednega slovenskega ...

Danes

Sobota
Delno oblačno

3° / 18°

Nedelja
Pretežno oblačno

5° / 23°

Ponedeljek
Delno oblačno

7° / 25°

Torek
Pretežno jasno

10° / 25°

Sreda
Dež

9° / 22°

Četrtek
Rahel dež

11° / 18°

Do cvetoče oaze na balkonu
Visok krvni tlak – tihi ubijalec
Nov zobozdravnik junija
Skupina MOL v uporabo predala največjo tovarno zelenega vodika v regiji
"Svarakasha - Ayurveda Self-Care Wellness"
VOLITVE EU 2024
Do cvetoče oaze na balkonu
Visok krvni tlak – tihi ubijalec
Nov zobozdravnik junija
Skupina MOL v uporabo predala največjo tovarno zelenega vodika v regiji
"Svarakasha - Ayurveda Self-Care Wellness"
VOLITVE EU 2024
Novice
K.E.

Z najboljšo družbo na kavo na MOL za Savo

Z najboljšo družbo na kavo na MOL za Savo
Fresh corner na Molu Za savo ponuja dve kavi z mlekom.
K.E.

Na Radiu Aktual Kum vam skupaj z MOL Slovenija vsak dan v tednu podarjamo dve kavi z mlekom. Pošljite MOL FRESH CORNER na 041 30 30 70 in z malo sreče boste prav vi uživali v najboljši kavi v Fresh cornerju za Savo.

Žrebamo vsak dan od 20.9. do 26.9..

V Sloveniji najbolj priljubljena kava z mlekom

Skupina MOL odprla svoj tisoči Fresh Corner v srednjeevropski regiji, od le-teh se jih 48 nahaja na prodajnih mestih MOL v Sloveniji. V letu 2015 je Skupina MOL predstavila koncept Fresh Corner in vse od takrat lahko stranke na bencinskih servisih Skupine MOL poleg točenja goriva, uživajo v odlični kavi s svežim mlekom in sveži pripravljeni hrani.

O uspehu koncepta Fresh Corner priča podatek, da je bilo v letu 2020, kljub pandemiji, v srednjeevropski regiji prodanih 46 milijonov skodelic kave, od tega 1,5 milijona skodelic v Sloveniji. Izstopa tudi priljubljenost francoskih hot dogov, saj so jih lani na prodajnih mestih Skupine MOL prodali 10 milijonov. V Sloveniji je bila ponudba Hot Dogov v letu 2020 na voljo na 13 lokacijah v Fresh Corner mreži, v letu 2021 pa se je ponudba razširila na dodatnih 34 bencinskih servisov MOL po Sloveniji.

Espresso je najbolj priljubljena izbira kave, vendar so geografske razlike jasno vidne: daljše kave (americano) so priljubljene na Slovaškem in Češkem, espresso macchiato na Hrvaškem ter v Bosni in Hercegovini, v Sloveniji pa je najbolj priljubljena kava z mlekom. Kar zadeva dopeko, so v Sloveniji najbolj priljubljeni rogljički, vendar tudi tukaj obstajajo velike razlike med državami: na Madžarskem so najbolj priljubljeni kolački in čokoladni zvitki, na Češkem krofi in pecivo polnjeno s pudingom, ter na Slovaškem pecivo z ameriškimi pekan orehi.

Po raziskavi, ki jo je izvedla Skupina MOL, večini voznikov in obiskovalcem bencinskih servisov ne zadošča le oskrba z gorivom, ampak si želijo tudi druge storitve in ponudbe, med drugim gastronomsko doživetje in raznolikost. Ravno zato se koncept Fresh Corner osredotoča na to, da strankam ponuja raznovrstne kotičke za kvalitetno preživet čas ob okusni ter visokokakovostni kavi in obroku.

»Izhodišče širitve mreže koncepta Fresh Corner je naša dolgoročna strategija 2030. Cilj te strategije je zadovoljiti čim širši spekter potreb strank, obenem pa zagotoviti najvišjo možno kakovost. V preteklih letih smo se veliko naučili in kot rezultat našega trdega dela smo uspeli vzpostaviti visoke standarde gostoljubnosti in storitev, ki jih cenijo naše stranke od Češke pa vse do Črne gore. Še naprej pa bomo z namenom predstavitve storitev MOL maloprodajnih mrež širši javnosti, v skladu z našo posodobljeno dolgoročno strategijo, preoblikovali naše bencinske servise. « je povedal Péter Ratatics, izvršni podpredsednik storitev za kupce Skupine MOL.