državna meja Svet24.si

Italija bi prekinila schengenski sporazum s ...

jesenice alge Svet24.si

Madež na Savi Dolinki je naraven pojav

1695633573-dsc09685-1695633263267 Necenzurirano

Predsednico republike zapušča ključni sodelavec

koscek erika Reporter.si

Poslovne skrivnosti partnerja Erike Žnidaršič: ...

Zoran Zeljkovic Ekipa24.si

Konec dvomov! Nov pretres v zmajevem gnezdu: ...

marjetka in rudi Njena.si

Poroka na prvi pogled: Rudi in Marjetka, ko ju ...

sveca Ekipa24.si

V hudi prometni nesreči na primorski avtocesti ...

Danes

10°

Sreda
Dež

10° / 19°

Četrtek
Delno oblačno

10° / 22°

Petek
Pretežno jasno

8° / 22°

Sobota
Delno oblačno

8° / 22°

Nedelja
Pretežno oblačno

9° / 23°

Ponedeljek
Pretežno oblačno

11° / 22°

S Kumom po nakupih v EVJ center
Klopi in komarji: nevarni in nadležni
Nov zobozdravnik junija
Skupina MOL v uporabo predala največjo tovarno zelenega vodika v regiji
"Svarakasha - Ayurveda Self-Care Wellness"
VOLITVE EU 2024
S Kumom po nakupih v EVJ center
Klopi in komarji: nevarni in nadležni
Nov zobozdravnik junija
Skupina MOL v uporabo predala največjo tovarno zelenega vodika v regiji
"Svarakasha - Ayurveda Self-Care Wellness"
VOLITVE EU 2024
Novice
k.e.

Srečanje županov Občin srednjega dela tretje razvojne osi

Srečanje županov Občin srednjega dela tretje razvojne osi
Župani 4 regij
Občina Laško

Župan Občine Laško Marko Šantej je včeraj(20.2.) gostil srečanje županov in županje Posavske, Savinjske, Dolenjske in Zasavske regije na trasi srednjega dela tretje razvojne osi. Namen srečanja je bil medsebojna uskladitev in potrditev izbrane študije variant – opisa predloga najustreznejše variante. Župani Občin Laško, Celje, Hrastnik, Mirna, Mokronog-Trebelno, Radeče, Sevnica, Trebnje in Šentrupert so podpisali sporazum o skupnem in usklajenem zastopanju interesov za dokončanje tretje razvojne osi – sredina, saj želijo biti aktivno vključeni v sam projekt in biti na tekočem s časovnico, ki se vsako leto bolj odmika. V letu 2006 je bila izdelana strateška študija razvoja prometne infrastrukture na območju 3.razvojne osi v Sloveniji. Prva študija variant pa je bila objavljena leta 2008.Kot so zapisali je ključno za razvoj omenjenih štirih regij zagotoviti ustrezno pretočnost cestnega prometa tako proti severu kot proti jugu in s tem izboljšati povezljivost z regionalnimi središči. Na najbolj obremenjenem delu trase, Laško-Celje, znaša povprečni letni dnevni promet med 15.000 in 20.000 vozil dnevno, od tega najmanj 800 težkih tovornih vozil z maso preko 3,5 ton. Prav tako dnevno prevozi vozlišče v Zidanem Mostu približno 5.500 vozil, kar pomeni od 5-6 vsako minuto. In to preko mostu, ki omogoča le enosmerni promet