Stanislav Štuhec Svet24.si

Kam je odšel Stanislav Štuhec? Svojci ga ...

Naj blok stoji na Pavšičevi ulici Svet24.si

Foto: Ponovno izbrali najlepši blok v Ljubljani

Damjan Žugelj Necenzurirano

Slovenski Watergate: tožilstvo zahteva preiskavo ...

asta-vrecko Reporter.si

Blamaža: levičarka Asta Vrečko namesto ...

mattias skjelmose Ekipa24.si

Groza! Tresočega kolesarskega zvezdnika so komaj ...

andreja-špeh Njena.si

Andreja Špeh iz MasterChefove kuhinje na Japonsko

Luka Dončić Ekipa24.si

Dončič je kralj! Vsi se posebej pripravljajo na ...

Danes

Nedelja
Delno oblačno

1° / 14°

Ponedeljek
Pretežno oblačno

1° / 12°

Torek
Rahel dež

4° /

Sreda
Dež

4° / 12°

Četrtek
Pretežno oblačno

2° / 14°

Petek
Pretežno oblačno

4° / 16°

Doživite poletje s Kumom in Lisco!
Visok krvni tlak – tihi ubijalec
Poletno vzdušje
Skupina MOL v uporabo predala največjo tovarno zelenega vodika v regiji
Baby Center pridobil pečat Izbrana otroška trgovina leta 2024
Igriva eleganca in malčkom prijazna svečana oblačila
Doživite poletje s Kumom in Lisco!
Visok krvni tlak – tihi ubijalec
Poletno vzdušje
Skupina MOL v uporabo predala največjo tovarno zelenega vodika v regiji
Baby Center pridobil pečat Izbrana otroška trgovina leta 2024
Igriva eleganca in malčkom prijazna svečana oblačila
Novice
k.e.

Pametna steklenica spet nagrajena

Pametna steklenica spet nagrajena
Nagrajena pametna steklenica
Steklarna Hrastnik

Steklarna Hrastnik je mednarodnem oblikovalskem tekmovanju prejela nagrado Red Dot Design Award 2022 za e.bottle, pametno steklenico prihodnosti. E.bottle, ki predstavlja tudi košček v mozaiku trajnostnega razvoja in razvoja krožnega gospodarstva, je v lanskem letu prejela tudi nemško nagrado za inovacije.

Gre za steklenico, ki vam poleg odlične vsebine postreže tudi s podatki, kje je bila določena pijača narejena, v katerem sodu je dozorela itd. Interaktivne funkcije, kot so spremljanje temperature in količine vsebine v steklenice preko telefona, osvetlitev steklenice z integrirano LED lučko v barvi vašega izbira ali utripanje steklenice glede na glasbo v prostoru – vse te lastnosti pomenijo dodano vrednost tako za kupca kot lastnike blagovnih znamk.