Kino Bežigrad Svet24.si

FOTO: Razdejanje v ljubljanskem kinu, projekcije ...

Avtobus Svet24.si

Zaspala na avtobusu, rešiti so jo morali gasilci

jan2 Svet24.si

VIDEO: Jan Plestenjak priznal: »Imam punco, imel ...

terenci mercedes sloveska vojska pl Reporter.si

Ekskluzivno! Korupcija v Slovenski vojski: ...

franc puksic z Necenzurirano

Policija išče milijon, ki ga je župan Pukšič ...

Jivuben Rabari L Valjibhai Rabari D z otrokom India Times Odkrito.si

70-letna ženska prvič rodila

marquez Ekipa24.si

Zvezdnik motoGP-ja na pragu tragedije, kar je ...

Danes

Torek
Overcast throughout the day.

1° / 10°

Sreda
Partly cloudy throughout the day.

1° / 15°

Četrtek
Partly cloudy throughout the day.

1° / 13°

Petek
Clear throughout the day.

-1° / 13°

Sobota
Clear throughout the day.

-1° / 13°

Nedelja
Overcast throughout the day.

1° / 15°

Priznanja tudi zaposlenim v Thermani
Kumov teden Antonovih kolin
Zlato priznanje za zasavskega dijaka
Kumov teden v Imperial Petu
Finska išče mlade prostovoljce
Tudi v Zasavju z vektorskimi cepivi cepljene osebe mlajše od 18 let
Priznanja tudi zaposlenim v Thermani
Kumov teden Antonovih kolin
Zlato priznanje za zasavskega dijaka
Kumov teden v Imperial Petu
Finska išče mlade prostovoljce
Tudi v Zasavju z vektorskimi cepivi cepljene osebe mlajše od 18 let
Novice
K.E.

Z najboljšo družbo na kavo na MOL za Savo

Z najboljšo družbo na kavo na MOL za Savo
Fresh corner na Molu Za savo ponuja dve kavi z mlekom.
K.E.

Na Radiu Aktual Kum vam skupaj z MOL Slovenija vsak dan v tednu podarjamo dve kavi z mlekom. Pošljite MOL FRESH CORNER na 041 30 30 70 in z malo sreče boste prav vi uživali v najboljši kavi v Fresh cornerju za Savo.

Žrebamo vsak dan od 20.9. do 26.9..

V Sloveniji najbolj priljubljena kava z mlekom

Skupina MOL odprla svoj tisoči Fresh Corner v srednjeevropski regiji, od le-teh se jih 48 nahaja na prodajnih mestih MOL v Sloveniji. V letu 2015 je Skupina MOL predstavila koncept Fresh Corner in vse od takrat lahko stranke na bencinskih servisih Skupine MOL poleg točenja goriva, uživajo v odlični kavi s svežim mlekom in sveži pripravljeni hrani.

O uspehu koncepta Fresh Corner priča podatek, da je bilo v letu 2020, kljub pandemiji, v srednjeevropski regiji prodanih 46 milijonov skodelic kave, od tega 1,5 milijona skodelic v Sloveniji. Izstopa tudi priljubljenost francoskih hot dogov, saj so jih lani na prodajnih mestih Skupine MOL prodali 10 milijonov. V Sloveniji je bila ponudba Hot Dogov v letu 2020 na voljo na 13 lokacijah v Fresh Corner mreži, v letu 2021 pa se je ponudba razširila na dodatnih 34 bencinskih servisov MOL po Sloveniji.

Espresso je najbolj priljubljena izbira kave, vendar so geografske razlike jasno vidne: daljše kave (americano) so priljubljene na Slovaškem in Češkem, espresso macchiato na Hrvaškem ter v Bosni in Hercegovini, v Sloveniji pa je najbolj priljubljena kava z mlekom. Kar zadeva dopeko, so v Sloveniji najbolj priljubljeni rogljički, vendar tudi tukaj obstajajo velike razlike med državami: na Madžarskem so najbolj priljubljeni kolački in čokoladni zvitki, na Češkem krofi in pecivo polnjeno s pudingom, ter na Slovaškem pecivo z ameriškimi pekan orehi.

Po raziskavi, ki jo je izvedla Skupina MOL, večini voznikov in obiskovalcem bencinskih servisov ne zadošča le oskrba z gorivom, ampak si želijo tudi druge storitve in ponudbe, med drugim gastronomsko doživetje in raznolikost. Ravno zato se koncept Fresh Corner osredotoča na to, da strankam ponuja raznovrstne kotičke za kvalitetno preživet čas ob okusni ter visokokakovostni kavi in obroku.

»Izhodišče širitve mreže koncepta Fresh Corner je naša dolgoročna strategija 2030. Cilj te strategije je zadovoljiti čim širši spekter potreb strank, obenem pa zagotoviti najvišjo možno kakovost. V preteklih letih smo se veliko naučili in kot rezultat našega trdega dela smo uspeli vzpostaviti visoke standarde gostoljubnosti in storitev, ki jih cenijo naše stranke od Češke pa vse do Črne gore. Še naprej pa bomo z namenom predstavitve storitev MOL maloprodajnih mrež širši javnosti, v skladu z našo posodobljeno dolgoročno strategijo, preoblikovali naše bencinske servise. « je povedal Péter Ratatics, izvršni podpredsednik storitev za kupce Skupine MOL.