mlin Svet24.si

8-letnika skalpiralo na šolskem ogledu kmetije

medved, rjavi medved Svet24.si

Ministrstvo sledilo stroki: Letos bodo odstrelili ...

1701778337-dsc9818-01-1701778319724 Necenzurirano

"Kar sta na policiji počela Žakelj in Tonin, je ...

cernivceva 6a PL Reporter.si

Milijon in pol evrov vredne hiše gradbenega ...

620-24-reli1 Ekipa24.si

Grozljivka na reliju! Vsaj sedem mrtvih, 21 ...

Simon Vadnjal Revija Stop

Znani obrazi so zelo okoljsko ozaveščeni

pogacar Ekipa24.si

Kocine pokonci... Poglejte, komu je Pogačar ...

Danes

Petek
Delno oblačno

2° / 16°

Sobota
Dež

4° / 18°

Nedelja
Pretežno oblačno

5° / 23°

Ponedeljek
Delno oblačno

7° / 25°

Torek
Pretežno jasno

10° / 26°

Sreda
Pretežno oblačno

11° / 23°

Do cvetoče oaze na balkonu
Visok krvni tlak – tihi ubijalec
Poletno vzdušje
Skupina MOL v uporabo predala največjo tovarno zelenega vodika v regiji
Baby Center pridobil pečat Izbrana otroška trgovina leta 2024
Projekt Laško Bivak za bele vrhove: Iz odpadnih pločevink bodo postavili bivake
Do cvetoče oaze na balkonu
Visok krvni tlak – tihi ubijalec
Poletno vzdušje
Skupina MOL v uporabo predala največjo tovarno zelenega vodika v regiji
Baby Center pridobil pečat Izbrana otroška trgovina leta 2024
Projekt Laško Bivak za bele vrhove: Iz odpadnih pločevink bodo postavili bivake
Novice
K.E.

Z najboljšo družbo na kavo na MOL za Savo

Z najboljšo družbo na kavo na MOL za Savo
Fresh corner na Molu Za savo ponuja dve kavi z mlekom.
K.E.

Na Radiu Aktual Kum vam skupaj z MOL Slovenija vsak dan v tednu podarjamo dve kavi z mlekom. Pošljite MOL FRESH CORNER na 041 30 30 70 in z malo sreče boste prav vi uživali v najboljši kavi v Fresh cornerju za Savo.

Žrebamo vsak dan od 20.9. do 26.9..

V Sloveniji najbolj priljubljena kava z mlekom

Skupina MOL odprla svoj tisoči Fresh Corner v srednjeevropski regiji, od le-teh se jih 48 nahaja na prodajnih mestih MOL v Sloveniji. V letu 2015 je Skupina MOL predstavila koncept Fresh Corner in vse od takrat lahko stranke na bencinskih servisih Skupine MOL poleg točenja goriva, uživajo v odlični kavi s svežim mlekom in sveži pripravljeni hrani.

O uspehu koncepta Fresh Corner priča podatek, da je bilo v letu 2020, kljub pandemiji, v srednjeevropski regiji prodanih 46 milijonov skodelic kave, od tega 1,5 milijona skodelic v Sloveniji. Izstopa tudi priljubljenost francoskih hot dogov, saj so jih lani na prodajnih mestih Skupine MOL prodali 10 milijonov. V Sloveniji je bila ponudba Hot Dogov v letu 2020 na voljo na 13 lokacijah v Fresh Corner mreži, v letu 2021 pa se je ponudba razširila na dodatnih 34 bencinskih servisov MOL po Sloveniji.

Espresso je najbolj priljubljena izbira kave, vendar so geografske razlike jasno vidne: daljše kave (americano) so priljubljene na Slovaškem in Češkem, espresso macchiato na Hrvaškem ter v Bosni in Hercegovini, v Sloveniji pa je najbolj priljubljena kava z mlekom. Kar zadeva dopeko, so v Sloveniji najbolj priljubljeni rogljički, vendar tudi tukaj obstajajo velike razlike med državami: na Madžarskem so najbolj priljubljeni kolački in čokoladni zvitki, na Češkem krofi in pecivo polnjeno s pudingom, ter na Slovaškem pecivo z ameriškimi pekan orehi.

Po raziskavi, ki jo je izvedla Skupina MOL, večini voznikov in obiskovalcem bencinskih servisov ne zadošča le oskrba z gorivom, ampak si želijo tudi druge storitve in ponudbe, med drugim gastronomsko doživetje in raznolikost. Ravno zato se koncept Fresh Corner osredotoča na to, da strankam ponuja raznovrstne kotičke za kvalitetno preživet čas ob okusni ter visokokakovostni kavi in obroku.

»Izhodišče širitve mreže koncepta Fresh Corner je naša dolgoročna strategija 2030. Cilj te strategije je zadovoljiti čim širši spekter potreb strank, obenem pa zagotoviti najvišjo možno kakovost. V preteklih letih smo se veliko naučili in kot rezultat našega trdega dela smo uspeli vzpostaviti visoke standarde gostoljubnosti in storitev, ki jih cenijo naše stranke od Češke pa vse do Črne gore. Še naprej pa bomo z namenom predstavitve storitev MOL maloprodajnih mrež širši javnosti, v skladu z našo posodobljeno dolgoročno strategijo, preoblikovali naše bencinske servise. « je povedal Péter Ratatics, izvršni podpredsednik storitev za kupce Skupine MOL.