20120316-00343967 Svet24.si

Zaradi odločitve vlade kmalu dražji bencin in ...

nevihtna linija Svet24.si

"Neverjetna linija neviht" ni segla do Slovenije

bohinjsko jezero, hotel bellevue Necenzurirano

Pidovskemu tajkunu bi odvzeli elitna zemljišča ...

matej tonin vojska sta Reporter.si

Tonin kupil »mačka v žaklju«: zakaj so v Litvi...

maribor - olimpija Ekipa24.si

Rušilna Olimpija! Maribor nemočen, zeleno-belo ...

woodstock Odkrito.si

Mit Woodstocka je na koncu izginil v plamenih

elsnik Ekipa24.si

Močne besede Elšnika! Kapetan zmajev dvignil ...

Danes

17°

Sreda
Clear throughout the day.

14° / 28°

Četrtek
Partly cloudy throughout the day.

14° / 28°

Petek
Mostly cloudy throughout the day.

16° / 25°

Sobota
Mostly cloudy throughout the day.

14° / 27°

Nedelja
Overcast throughout the day.

14° / 30°

Ponedeljek
Clear throughout the day.

15° / 31°

Visokošolski zavod na pomoč študentom pri iskanju službe
Za letovanje v Savudriji še prosta mesta
Med počitnicami rokodelski tabor v Oglarski deželi
Poletni oder v Trbovljah
Mladi z všečnim sloganom o turističnem potencialu Slovenije
Mladinski razpis za študij na West Pointu
Visokošolski zavod na pomoč študentom pri iskanju službe
Za letovanje v Savudriji še prosta mesta
Med počitnicami rokodelski tabor v Oglarski deželi
Poletni oder v Trbovljah
Mladi z všečnim sloganom o turističnem potencialu Slovenije
Mladinski razpis za študij na West Pointu
Novice
Promocijski prispevek

Generali je ponovno Superbrand – prejemnica priznanja za najboljše blagovne znamke

Generali je ponovno Superbrand – prejemnica priznanja za najboljše blagovne znamke
Svetlani Almaš, direktorici marketinga in odnosov z javnostmi zavarovalnice Generali, je na podelitvi nazivov Superbrands priznanje predal Boško Praštalo, direktor Superbrands Slovenija
Generali

Blagovna znamka Generali si je naziv Superbrand prislužila tudi letos. To pomeni, da jo potrošniki cenijo zaradi kakovosti, njenih prednosti in edinstvenosti ter vrednot blagovne znamke, predvsem pa ji zaupajo in se z njo identificirajo.

Postopek izbora najboljših blagovnih znamk poteka letno po strogih pravilih organizacije Superbrands. To je globalna neodvisna avtoriteta za znamčenje, ki podeljuje priznanja najboljšim blagovnim znamkam. Deluje v skoraj 100 državah sveta na 5 celinah.

Prva faza merjenja je neodvisna strokovna raziskava, ki v Sloveniji poteka pod okriljem vodilne agencije na področju raziskav trga Ipsos. Zadnja Ipsosova raziskava slovenskega trga na osnovi spontanega priklica je postregla s 13.191 odgovori slovenskih potrošnikov. Med 1.137 navedenimi različnimi blagovnimi znamkami se jih je uvrstilo v drugo fazo najboljših 500, ki jih je ocenjevala strokovna žirija (strokovnjaki iz sveta marketinga, odnosov z javnostmi, trženja in medijev). Člani žirije so ocenjevali kakovost (kontinuirano vlaganje v razvoj izdelka), razlikovanje (bistveno razlikovanje na trgu, edinstvenost, vrednote in osebnost blagovne znamke), zaupanje (ohranjanje standardov, na katerih je znamka utemeljena) in čustva (čustvena povezanost in identifikacija na ravni osebnih vrednot). Na osnovi teh 4 lastnosti se je blagovna znamka Generali tudi letos uvrstila med 16 slovenskih blagovnih znamk, ki so si prislužile laskavi in mednarodno priznani naziv Superbrand. Svetlana Almaš, direktorica marketinga in odnosov z javnostmi zavarovalnice Generali, je na slavnostni podelitvi nazivov Superbrands priznanje prejela od Boška Praštala, direktorja Superbrands Slovenija.

Organizacija Superbrands že tretje desetletje predstavlja »biblije znamk«, ki izidejo v celovitih letnih pregledih in publikacijah povsod po svetu.